reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Andrea Tokarová

Andrea Tokarová

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Majiteľka internetového obchodu s hudobnými nosičmi, užívateľka a propagátorka Linuxu, mama TROCH úžasných detí.ICQ # 11013064 Zoznam autorových rubrík:  HudbaSpoločnosťPočitače z môjho pohľaduSúkromnéNezaradené

reklama

Spoločnosť

Pošta nám to parádne natrela

Andrea Tokarová

Pošta nám to parádne natrela

Od 1.7.2009 pre nás všetkých Slovenská pošta pripravila nepríjemné zmeny. Za ich sloganom "Robíme zmeny, aby sme boli lepší" sa neskrýva nič iné, len nehorázne zvyšovanie cien.

  • 25. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 486x
  • 9
Univerzálna tabletka namiesto jedla

Andrea Tokarová

Univerzálna tabletka namiesto jedla

Keď som bola vo veku svojej dcéry (minulý týždeň oslávila jedenásť), nerada som odkladala umytý riad. Pri tejto neobľúbenej a poväčšinou nie celkom dobrovoľnej činnosti som rozmýšľala, o koľko jednoduchšie by sa žilo, keby nebolo treba umytý riad odkladať. A keďže som už v tom veku bola rojko, postupne som sa dopracovala až k myšlienke, ktorá by mohla zachrániť celé ľudstvo: univerzálna tabletka, ktorá kompletne nahradí stravu!

  • 12. jan 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 955x
  • 12
Ako vyrábame pridanú hodnotu tým, že odvádzme DPH z fakturovaného poštovného

Andrea Tokarová

Ako vyrábame pridanú hodnotu tým, že odvádzme DPH z fakturovaného poštovného

Ako prevádzkovateľka internetového obchodu mám už dlhší čas nočnú moru. Rada by som vypátrala, ako to štát myslí, keď tvrdí, že odvodom DPH z poštových služieb, ktoré sú od DPH oslobodené, vytváram pridanú hodnotu.

  • 11. jan 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 980x
  • 14
reklama
SkryťZatvoriť reklamu