reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Andrea Tokarová

Andrea Tokarová

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Majiteľka internetového obchodu s hudobnými nosičmi, užívateľka a propagátorka Linuxu, mama TROCH úžasných detí.ICQ # 11013064 Zoznam autorových rubrík:  HudbaSpoločnosťPočitače z môjho pohľaduSúkromnéNezaradené

reklama

Hudba

Zuzana Mojžišová? A to je kto?

Andrea Tokarová

Zuzana Mojžišová? A to je kto?

Takto zareagoval môj kamarát na odpoveď, ktorú som mu dala, keď sa ma pýtal, čo dobré slovenské na počúvanie by som mu odporučila. Dnes ráno som si v mailovej schránke našla mail od spomínaného kamaráta. Citujem ho v kompletnom znení.

  • 3. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 743x
  • 7
Aurel 2004 - ktorý videoklip by ste zvolili vy?

Andrea Tokarová

Aurel 2004 - ktorý videoklip by ste zvolili vy?

Patrím medzi 125 ľudí, ktorí každoročne rozhodujú o tom, kto obdrží ceny Akadémie populárnej hudby Aurel, tentokrát za rok 2004.

  • 28. jan 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 806x
  • 27
Dodacie doby CD - ako to funguje a prečo to niekedy tak dlho trvá

Andrea Tokarová

Dodacie doby CD - ako to funguje a prečo to niekedy tak dlho trvá

Diskusia k môjmu predchádzajúcemu blogu ma podnietila k tomu, aby som vysvetlila, ako je to vlastne s dodacími dobami hudobných nosičov u nás.

  • 16. jan 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 249x
  • 46
Spojenie BMG a Sony prinesie slovenskému zákazníkovi nižšie ceny titulov

Andrea Tokarová

Spojenie BMG a Sony prinesie slovenskému zákazníkovi nižšie ceny titulov

Ako od majiteľky a prevádzkovateľky internetového obchodu s hudobnými nosičmi sa odo mňa zrejme očakáva, že tu budem písať aj o hudbe. Niečo na tento štýl už mám na pláne, ale kým to zosumarizujem a zoštylizujem, snáď niekoho poteším informáciou o pozitívnych dopadoch spojenia dvoch veľkých vydavateľstiev v jedno.

  • 13. jan 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 959x
  • 40
reklama
SkryťZatvoriť reklamu