reklama

Veselé príbehy mojej dcéry a jej nápadníkov - časť prvá - prevencia nadovšetko

Moju jedenásťročnú dcéru Andreu volá väčšina ľudí šidlo, opica, živé striebro alebo jednoducho Čuča. Tieto prezývky ju vystihujú, podobne ako veta pani učiteľky triednej, ktorá sa ma minulý týždeň na rodičovskom združení opýtala, či ju dávame na noc na nabíjačku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (40)

Pred rokom sme sa presťahovali z paneláka na periféru mesta. Obávala som sa, ako túto zmenu moja rušného života chtivá dcéra znesie, no po jej zistení, že početnú časť obyvateľstva našej ulice tvoria chlapci, ktorí by mohli pripadať do úvahy ako potenciálni nápadníci, som vedela, že nové bydlisko si hneď obľúbi.

Hneď v prvé dni opantala svojím vodcovským štýlom polku ulice. Najviac na to doplatil najmenší Lukáš, ktorý ako predškolák nevedel písať. Čuča si totiž zmyslela, že z ponúk nápadníkov uprednostní toho, kto jej napíše najkrajší list. Netušila som o tom, až kým neprišla suseda, Lukášova mama, že Lukáš celé popoludnie s plačom prosil svojho otca, aby v jeho mene napísal pekný ľúbostný list. Nechcela som veriť tomu, čo moja dcéra dokáže, až kým som podľa lístočka "tu hádžte listy pre Andrejku" s rukopisom našej opice, prilepeného na našej schránke nezistila, že je tomu skutočne tak.

Lukáša našťastie spracovali rodičia a vysvetlili mu, že Andrejka je preňho "stará". Jeho brata Peťa však spracovať nestihli. Neviem, aký list vhodil do našej schránky, isté však je, že musel byť najkrajší, pretože na druhý deň mi opäť zvonila suseda. Vraj - Lukáš prišiel žalovať, že naši dvaja sa bozkávajú v ich senníku cez mikroténový sáčok. Skoro som odpadla, ale preglgla som a jediné, na čo som sa zmohla, bola otázka: čo ten sáčok? Moja dcéra zareagovala skutočne pohotovo: no, aby som nechytila AIDS.

Andrea Tokarová

Andrea Tokarová

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Majiteľka internetového obchodu s hudobnými nosičmi, užívateľka a propagátorka Linuxu, mama TROCH úžasných detí.ICQ # 11013064 Zoznam autorových rubrík:  HudbaSpoločnosťPočitače z môjho pohľaduSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu